Lanor 2010.05.29. 13:28

Programhétvége

Óvodai ballagás és gyermeknap

 

2010. május 29-én 10 órától a régi tiszti faházban zajlott le az óvodai ballagás és évzáró.
(Óvodai szünet július 1. - augusztus 20. A szünet alatt nyári napközi működik a sportpálya mellett a közösségi házban, akiknek gondot okoz a a gyermeke elhelyezése, vegye fel a kapcsolatot az Önkormányzattal.)

Gratulálunk az Óvonéniknek a szívonalas és leleményes műsorért. És az egész éves áldozatos munkájukért...

Bihari Klára: Válás az óvodától

Most látom csak, milyen szép itt,
Színes képek hófalon.
Virág tarka cserepekben,
Játék földön, asztalon.

Itt játszottam három évig,
Nőttem, s velem nőtt a szék,
A baba, a labda, az autó,
Tanultam verset, mesét.

A csengőig ágaskodtam,
Most elérem könnyedén,
S a kicsiknek most én mondom,
Te is megnősz kisöcsém!

Holnap már nem csengetek be,
Nem játszom az udvaron,
De három év örömével,
Megyek tovább utamon.

Kidobolták a gyermeknapot.

 

Régen hallottam már a dobot a faluban, most a dob adta hírül a falunak a vasárnapi rendezvényt.

2010. május 30-án a sportpályán kerül megrendezésre a fiatalok által szervezett gyermeknap melyre minden gyermeket sok szeretettel várnak...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tardona.blog.hu/api/trackback/id/tr852040184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása